08 januari 2012

Sthlmsresan

Hemma igen!

Helgen har varit kul, dopet för Wille var riktigt fint!
Jag tog frivilligt kökstjänsten efteråt, och den höll mig sysselsatt. ;) Jag kände ju ändå inte så många, så jag tyckte att Mange och Sabina skulle ha en liiiten chans att träffa alla som kom iaf.
Tvivlar iofs inte på att jag hade kunnat smälta in bland gästerna, det brukar ofta inte vara ett problem. :)

Tänkte skriva ner mina dagar i mat, från torsdag till lördag. Ingen rolig läsning vill jag lova.

Torsdag

Finncrisp med brie, ost, skinka och salami
Rester Broccolisoppa
Valnötter och vatten i bilen på väg ner
Kebab med bröd
Ett glas rött
Ett glas julmust
Riesen
Chips och dipp

Fredag

Två mackor med pålägg och kaffe
Kaksmakprov under bakningen
Chicken nuggets med ris och sås
Rödvin
Triple Cheesemål från Max
Ostkrokar

Lördag

En varmkorv med bröd
Tre mackor med smör
Stek med ugnsrostade rotfrukter, sås, sallad och broccoli
Morotskaka
Irish coffee

Sådär. Det räcker ju och blir över. Men jag hade ju redan bestämt mig för att låta den här helgen bli som den blir. Det är ju lite semester för oss allihopa när jag åker ner. :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar