03 januari 2012

Över förväntan hittills

Och då har jag ändå ätit borta. Jag låter chokladaskarna på jobbet vara orörda, och jag håller mig till mina mellanmål ist för att mula mackor!

Otroligt men sant. Det fina i det hela är att jag inte varit sötsugen heller. Det kommer ju garanterat, men man får vara nöjd så länge det varar.

Igår blev det turkisk yoghurt till frukost med müsli. Lunchen bestod av julskinka och egengjord legymsallad. Mellanmål var en bit brie och några valnötter.
Middagen var chili con carne, på bra vis. Och sallad och ett par glas rött till.

Idag så bestod frukosten av turkisk yoghurt med vispgrädde och färska jordgubbar. Första mellanmålet var finncrisp med leverpastej och sen bestod lunchen av chilin från igår. Middagen blev lövbiffsgryta med keso.

Just i denna stund ser jag "Something borrowed" och dricker en kopp té. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar