18 januari 2012

Dag 11 av 42

Passar på att blogga i pausen på Body of Proof. Hann se halva avsnittet av Mästerkockarna också, skulle vilja se första halvan.. ;)

Missade det för att jag var på författarkväll med Cina. Lars Kepler, eller de två som står bakom pseudonymen. Supertrevliga människor och roliga att lyssna på. Fast jag tror att vi var 20 år yngre än den som var närmast oss i ålder där.. Konstigt ändå med tanke på genren.

Jag har ju precis läst ut Eldvittnet, så det var ju lägligt!

Frukost - turkisk yoghurt med müsli.
Mellanmål - ett kokt ägg.
Lunch - entrecôte med sås och sockerärtor.
Middag - äggröra på tre ägg och bacon. (Ska hålla mig till äggröror med 2 ägg, det blir för mycket annars.)
Kvällsfika - kokt ägg med keso och pesto.

Bra dag och bra matdag, ingen motion dock. Det råder jag bor på imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar