15 januari 2012

Dag 8 av 42

Frukosten - 2 st ägg och ett glas gräddmjölk.
Mellanmål - brieost.
Lunchen - äggröra med bacon.
Middagen - entrecôte med sallad och en gräddsås på skyn.
En kopp te med lite laktosfri mjölk just nu.

En cola zero på bion ikväll. Hamilton får 3 cheesecakes av 5 möjliga. Visst var det en helt okej actionfilm, men hur kul är det att se nåt som man kan räkna med uppföljare på och därför vet att "hjälten" klarar sig? Det förtar lite, tycker jag.

Motionen idag blev ett varv runt ryggis på längdskidor. Jag suger verkligen på att åka. Jag måste jobba på min teknik. Blev omkörd av alla utom en fyraåring och hans pappa som försökte lära fyraåringen att åka.. Suck!

Nä, fy fan! Råkade precis se när en piercare gav någon en prins Albert. Man tackar, jag kommer aldrig att kunna äta igen. Typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar