16 januari 2012

Dag 9 av 42

Frukost - turkisk yoghurt med grädde och müsli.
Lunch - den indiska grytan från i fredags.
Mellanmål - bli ostskivor med smör på.

Sen åkte jag en sväng till mamma och pappa och åt lite rester, stek med sås och ett par små kycklinginnerfiléer med en klick creme fraiche.

Körde ett Aquabike-pass på Himlabadet med L. (Saknade dig, C!)

Kastade i mig en biff, senapscreme och lite brieost när jag kom hem. Och nu en kopp te med grädde. Nu är jag redo för sängen! Ska läsa lite tror jag. Är fortfarande i valet och kvalet om jag ska kliva upp tidigt imorrn och ta en promenad, problemet är ju bara att det är så sjukt halt ute. :(

4 kommentarer:

  1. Sv: Tack för din kommentar! Superkul att få "höra av" flera läsare, det är många som bara smyger runt ;) Yes riktiga mejerigrejer är grejen!

    SvaraRadera
  2. Vad har du för müsli? :)
    Jag är också sugen på promenader och längtar tills våren kommer!
    Går man ut nu blir det pingvingång i snigelfart så det ända man tränar då är väl balans(?)! :)
    Använder du reeder?
    Det är en kungapp!
    Ses i morgon, jag har din biljett :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma gör müslin, ska ta hennes recept så kan du få det! :) Ja, jag hatar halkan, man spänner sig ju bara.. :(
      Nä, måste kolla in reeder!
      Kram

      Radera
  3. Sv: Ja det är ju inte fel att få se det lilla livet lite då och då :) Alltid längtar man framåt!

    SvaraRadera